Loop Operations isi mareste echipa

Loop Operations este o companie de consultanta in managementul inovarii si transfer tehnologic cu un si un portofoliu de proiecte cu o valoare de peste 70 mil. euro.

Suntem in permanenta dezvoltare si echipa noastra nu se plictiseste niciodata, pentru ca, pe langa activitatile de consultanta, suntem permanent provocati de proiecte de sustinere a antreprenoriatului romanesc.

  • Am contribuit la infiintarea si finantarea a peste 100 de start-uri antreprenoriale sau sociale
  • In urmatorul an vom sustine peste 270 de start-upuri si intreprinderi sociale, acordandu-le finantare si servicii de mentorat, formare si programe de incubare
  • Administram Ingenius Hub – un spatiu de coworking in Centrul Vechi al Bucurestiului
  • Urmeaza sa lansam in toamna acestui an un incubator de afaceri specializat pe IT&C si tehnologii inovative
  • Avem un canal de educatie antreprenoriala, Ingenius Live, cu peste 6 emisiuni saptamanale si peste 50 de editii

Colegii nostri:

  • Sunt antreprenoriali si pasionati de meseria lor;
  • Sunt buni cunoscatori ai domeniului in care activeaza, dar si dornici sa invete si sa se perfectioneze permanent;
  • Sunt motivati de succes;
  • Sunt perfectionisti, cred in valoarea lucrului bine facut si pun calitatea pe primul loc indiferent de efortul necesar;
  • Accepta cu placere si ursurinta  provocarile si se dedica atingerii obiectivelor;
  • Sunt dedicati valorilor companiei si echipei din care fac parte;
  • Sunt responsabili, cu un simt etic dezvoltat atat in relatie cu clientii cat si cu ceilalti angajati.

Daca ti-am starnit catusi de putin interesul, te recunosti in profilul echipei noastre esti in cautarea unui job care sa te provoace profesional, vezi daca ti se potriveste unul dintre joburile pe care le avem disponibile:

  • Community Manager
  • Expert comunicare
  • Redactor
  • Expert monitorizare startup-uri
  • Expert fonduri europene

COMMUNITY MANAGER

CE CAUTAM?

Community managerul

  • este interfata incubatorului, fiind responsabil de felul in care se deruleaza toate activitatile, proiectele si de cum sunt prestate serviciile catre firmele incubate.
  • va lucra intr-un mediu antreprenorial si inovativ
  • este organizat, comunicativ si orientat catre client, are abilitati de client service, digital marketing si opereaza fara probleme cu MsOffice.

CARE VOR FI RESPONSABILITATILE TALE?

  • Gestioneaza serviciile prestate persoanelor care urmeaza programul de preincubare si firmelor incubate.  
  • Organizeaza vizite in incubator pentru cei care solicita, explica serviciile si contracteaza serviciile
  • Gestioneaza toti membrii incubatorului dpdv al nevoilor acestora curente de servicii de baza, dpdv al contractelor si platilor, urmareste platile, remindere, informatii administrative, etc
  • Initiaza actiuni sau micro-proiecte in baza solicitarilor clientilor si le propune managerului
  • Informeaza asupra tuturor regulilor, asigura semnarea regulamentului de catre clienti, asigura respectarea regulamentului si rezolva situatiile de abateri minore sau, dupa caz, escaladeaza la manager situatiile speciale.
  • Participa la evenimente, la organizarea acestora si la primirea invitatilor, asigurand buna desfasurare a evenimentelor si incheierea cu succes a acestora.
  • Creeaza si administreaza formulare de feedback, baze de date, rapoarte si alte instrumente pentru toate actiunile
  • Creeaza si distribuie lunar un newsletter cu activitatea incubatorului si alte informatii relevante
  • Faciliteaza crearea comunitatii folosind informatiile despre clienti pentru a crea sinergii intre acestia
  • Asigura respectarea regulilor de etica in cadrul hub-ului
  • Asigura administrarea spatiului cu ajutorul administratorului, raspunde de buna functionare a tuturor echipamentelor, gestionarea materialelor consumabile/promotionale si realizeaza propuneri de achizitii de consumbabile/materiale promotionale/dotari/carti pentru bilblioteca etc.
  • Realizeaza rapoartele de activitati la termen, inclusiv rapoarte pe diferite categorii de indicatori pe care ii gestioneaza
  • Participa la imbunatatirea continua a activitatii hub-ului si a calitatii comunitatii
  • Asigura comunicarea pe canalele de social media a tuturor informatiilor notabile, colaborand cu expertul de comunicare

EXPERT COMUNICARE

CE CAUTAM?

Expertul de comunicare are

  • abilitati excelente de organizare, comunicare si client service
  • bune cunostinte de managementul proiectelor si gestionarea bugetelor
  • cunoaste la nivel avansat Ms Office si are capacitatea de a se familiariza rapid cu platforme IT de management al informatiei
  • abilitati de sales si marketing online
  • abilitati de realizare a unor materiale superioare din punct de vedere al aspectului grafic, inclusiv abilitati de prelucrare materiale multimedia

CARE VOR FI RESPONSABILITATILE TALE?

  • Propune si deruleaza campanii de promovare a serviciilor si a tuturor actiunilor hub-ului
  • Identifica parteneri media si genereaza parteneriate media durabile
  • Realizeaza achizitia de servicii media necesare pentru derularea campaniilor
  • Organizeaza conferinte de presa
  • Administreaza site-ul companiei si hub-ului, precum si toate paginile de social media asigurand actualizarea si dezvoltarea permenenta a acestora
  • Asigura cresterea gradului de engagement pe canalele de comunicare prin generarea de continut relevant in mod constant
  • Se coreleaza cu echipa hub-ului pentru realizarea continutului newsletter-elor si al altor materiale de comunicare intra si extra comunitate
  • Sustine proiecte de branding personal progresive pentru consultanti si mentori
  • Identifica oportunitatile de comunicare, de realizarea materiale multimedia si le fructifica la maxim
  • Asigura comunicarea evenimentelor si se coordoneaza cu expertul de evenimente pentru a comunica la maximum continutul acestora
  • Identifica subiecte de comunicare in cadrul comunitatii, preia subiecte de la alti membri ai echipei
  • Propune actiuni de marketing inovative si le pune in practica
  • Asigura cresterea vizibilitatii, a gradului de awareness a brandului Ingenius
  • Gestioneaza bugetele de comunicare cu maxima diligenta si eficienta
  • Editeaza si perfectioneaza continutul generat pentru diferite newsletter si urmareste randamentul acestora, propunand imbunatatiri si optimizari
  • Asigura optimizari SEO pentru site-uri, dar si link-uri si cross reference intre site-uri si pagini de social media
  • Realizeaza reportaje, interviuri, micro publicatii, micro-cercetari (prin chestionare)
  • Realizeaza raportul companiei si al hubului si asigura publicarea acestuia
  • Propune evenimente complexe cu rol de PR/promovare si se implica in organizarea acestora
  • Creeaza oferte pentru sponsori la evenimente sau proiecte si asigura comunicarea acestora.

EXPERT MONITORIZARE STARTUPURI

CE CAUTAM?

Persoana pe care o cautam are

  • abilitati excelente de organizare, comunicare si client service
  • bune cunostinte de managementul afacerilor
  • intelegerea legislatiei si capacitate de a interpreta si aplica corect normele
  • abilitatea de a gasi solutii constructive la probleme
  • good command of MsOffice si capacitatea de a se familiariza rapid cu platforme IT de management al informatiei
  • capacitatea de a intelege rigorile programelor de finantare si conditiile de eligibilitate a cheltuielilor

CARE VOR FI RESPONSABILITATILE TALE?

  • Verifica sistematic rapoartele start-up-urilor si analizeaza indicatorii, identificand problemele existene, dar si cele care pot fi previzionate in baza indicatorilor raportati fata de target
  • Realizeaza rapoarte de feedback in baza analizei pentru fiecare start-up
  • Semnaleaza directorului general toate problemele pe care le identifica
  • Cauta si identifica solutii de sprijin pentru situatiile speciale cu care se confrunta antreprenorii
  • Verifica toate documentele ce stau la baza tranzactiilor initiate de catre start-up-uri
  • Verifica dosarele de achizitii, cererile de rambursare, cererile de prefinantare
  • Propune masuri corective sau de remediere pentru abaterile constatate
  • Propune actiuni educative sau informative ce rezulta din identificarea unor probleme comune in cadrul comunitatii de start-up-uri
  • Participa la actiuni educative de tip workshop sau webinarii prin care sa sprijine cresterea competentelor antreprenorilor si reducerea incidentei erorilor
  • Realizeaza materiale informative si/sau educative scrise sau multimedia prin care sa asigure crestera nivelului afacerilor din comunitate
  • Analizeaza notificarile in sistem si ia act de modificarile ce sunt atrase, semnaland daca se depaseste cadrul contractual
  • Urmareste incadrarea cheltuielilor in bugetul aprobat
  • Realizeaza monitorizari in teren o data pe an, la fiecare afacere
  • Realizeaza raportarea indicatorilor globali pe comunitate si rapoarte de evolutie a antreprenorilor
  • Asigura comunicarea cu antreprenorii cu privire la toate aspectele relevante etapei de monitorizare, prin toate canalele disponibile
  • Propune elaborarea unor materiale de promovare pentru afacerile cele mai interesante sau performante
  • Propune subiecte pentru materiale de presa sau pentru emisiuni, in baza activitatii din comunitate
  • Propune oranizarea de evenimente de networking sau alte tipuri de evenimente, care sa fructifice, dar si sa contribuie la cresterea comunitatii.

REDACTOR EDITURA

CE CAUTAM?

Persoana pe care o cautam are

  • abilitati excelente de organizare si comunicare
  • abilitati de realizare a unor materiale superioare dpdv al aspectului grafic, inclusiv abilitati de prelucrare materiale multimedia
  • cunostinte excelente de limba romana pentru a asigura redactarea impecabila a materialelor de carte
  • experienta anterioara intr-o editura de minim 3 ani

CARE VOR FI RESPONSABILITATILE TALE?

  • Intelege politica editoriala si propune imbunatatiri in baza experientei
  • Identifica subiecte de carte ce pot fi generate de activitatea companiei
  • Propune structuri de carti si participa la elaborarea acestora, prelucrand materiale existene
  • Editeaza materialul colectat pentru a obtine unitatea stilistica si grafica a cartii finale
  • Identifica autori de tip self-publish si propune oferta editurii
  • Asigura corelarea cu acestia, redactarea cartilor si relatia cu DTP
  • Colaboreaza cu tipografia si asigura negocierea termenilor in baza celor agreate cu directorul general
  • Participa la elaborarea contractelor cadru
  • Asigura contractarea serviciilor cu autorii, graficienii, tipografiile
  • Asigura respectarea legislatiei in materie de copyright si alte aspecte
  • Asigura participarea la targuri de carte si asigura prezenta cu stand si promovarea activa la stand a editurii
  • Participa la activitatea de promovare online si marketing digital, in limita timpului
  • Realizeaza interviuri pentru carti de interviuri
  • Identifica titluri si autori ce pot fi contactati pentru a le propune publicarea de carte in Romania
  • Propune actiuni de promovare prin evenimente sau alte mijloace pentru a asigura cresterea notorietatii autorilor.

CONSULTANT FONDURI EUROPENE

CE CAUTAM?

Persoana pe care o cautam are

  • abilitati excelente de organizare, comunicare si client service
  • bune cunostinte de management de proiect
  • intelegerea legislatiei si capacitate de a interpreta si aplica corect normele
  • abilitatea de a gasi solutii constructive la probleme
  • good command of MsOffice
  • capacitatea de a intelege rigorile programelor de finantare si conditiile de eligibilitate a cheltuielilor
  • Capacitatea de a lucra organizat cu termene – limita;

CARE VOR FI RESPONSABILITATILE TALE?

  • Identificarea permanenta a apelurilor de proiecte deschise sau care urmeaza a se deschide
  • Gestionarea bazei de date de clienti si transmiterea de newslettere catre acestia cu provire la oportunitatile de finantare identificate
  • Elaborarea de materiale de promovare a oportunitatilor de finantare existente si colaborarea cu expertul de comunicare in vederea promovarii acestora pe toate canalale de comunicare disponibile
  • Consilierea si evaluarea clientilor privind respectarea conditiilor de eligibilitate;
  • Identificarea solutiilor de finantare pentru potentialii beneficiari;
  • Intocmirea documentatiei specifice in vederea obtinerii finantarii
  • Asigurarea derularii proiectului in concordanta cu planul intocmit;
  • Consultanta si asistenta oferita beneficiarilor in implementarea proiectelor;
  • Gestionarea relatiilor cu clientii si cu institutiile finantatoare (corespondenta, informari);
  • Infomari client privind oportunitati de finantare;
  • Account management pe segmentul IMM;
  • Rezumate si articole pentru programe de finantare;

CE ITI OFERIM?

  • Lucru intr-o companie dinamica;
  • Dezvoltarea carierei profesionale intr-un mediu profesionist, orientat catre nevoile clientului si in care accentul se pune pe calitatea prestatiei;
  • Posibilitate de promovare in timp scurt si mediu in functie de performante;
  • Pachet salarial motivant, bonusuri pentru performanta
  • Acces la informatii relevante pentru natura postului si la o baza extinsa de surse de informare;
  • Acces la un network extins in functie de tipul postului.

CUM APLICI?

Trimite aplicatia ta, până la data de 15.08.2019, la cariere@loopoperations.ro insotita de un CV in format Europass actualizat si de o scrisoare de intentie prin care sa ne convingi ca ai abilitatile necesare postului ales. Specifica in subiectul email-ului pozitia la care aplici.



« Inapoi