Cum obtii finantare pentru afacerea ta?

ETAPELE REALIZARII UNUI PROIECT


Identificarea, realizarea si implementarea unui proiect din fonduri nerambursabile este un proces compex si de durata. Avand in vedere miza, este preferabil de abordat un astfel de proces impreuna cu un consultant experimentat. In acest sens, si pornind de la experienta noastra si a clientilor nostri am realizat o harta de parcus ce poate fi de folos oricui este intersat de accesarea de fonduri nerambursabile.

etape proiect

Pornim de la obiectivele organizatiei dumneavoastra si dezvoltam proiecte pe mai multe programe de finantare din surse nerambursabile, va propunem o formula de colaborare si consultanta pe o perioadă de un an care acopera toate etapele parcurse in atragerea de fonduri din surse nerambursabile, dupa cum urmeaza:

SERVICIILE LOOP OPERATIONS


Serviciile noastre prespun asistenta de specialitate si intocmirea documentatiilor necesare in scopul implementarii proiectului cu sprijin financiar din surse nerambursabile dupa cum urmeaza:

  1. Monitorizarea surselor de finantare conform obiectivelor clientului;
  2. Consultanța la sediul Prestatorului
  3. Generarea propunerii de proiect
  4. Intocmirea cererii de finantare
  5. Asistenta pe perioada verificarii proiectului
  6. Asistenta la contractarea proiectului
  7. Management, implementare si decontarea cheltuielilor
  8. Asistenta in perioada de sustenabilitate

Evaluarea obiectivelor si situatiei clientului

Initial realizam o evaluare ex-ante a documentelor si situatiei beneficiarului pentru determinarea prefezabilitatii proiectelor propuse. Pe baza acesteia, formulam recomandari de surse de finantare sub forma unor propuneri de proiect. Pentru propunerea aleasa de client formulam si  lista documentelor necesare pentru depunerea proiectui. Totodata, pregatim, de comun acord cu beneficiarul, calendarul etapelor depunerii proiectului.

Realizarea cererii de finanțare și a dosarului de proiect

Preluam sarcina intocmirii dosarului cererii de finantare, cererea si anexele acesteia. Totodata, comunicam Beneficiarului termenele pentru obtinerea documentelor necesare in faza de depunere, precum si a conditiilor de depunere a acestora. In cazul in care proiectul este respins in faza de evaluare, consultantul va asigura asistenta pentru pregatirea si depunerea in termen a contestatiei. Un proiect respins se redepune in cadrul sesiunii urmatoare, sau pe o axa de similara,  fără costuri suplimentare pentru beneficiar.

Implementarea si managementul proiectului

Consultantul va asigura asistenta de specialitate pe toata perioada implementării proiectului si verificării acestuia până la momentul decontului cheltuielolor, inclusiv asistența in fata institutiilor financiare pentru obtinerea de credite necesare implementării proiectului. Intocmirea dosarelor de plata, in vederea obtinerii de catre beneficiar a ajutorului financiar nerambursabil.

Pentru o analiză preliminară, determinarea eligibilității ideii tale de proiect transmite un mail pe adresa finantare@loopoperations.ro cu tipul de proiect pentru care cauți finanțare și programează o discuție unul dintre consultanții noștri.


Taguri: , , , , , , , , , ,

« Inapoi