Te asteptam in echipa Loop Operations!

Hiring-banner-2-2

La Loop Operations ne pregatim de un 2018 activ in care vom organiza foarte multe evenimente, dezbateri, cursuri de formare și vom finanta peste 160 de afaceri cu cate 40.000 euro. Prin urmare ne marim si echipa și abia asteptam sa primim 3 noi colegi care sa se implice in aceste activitati alaturi de noi.

Expert antreprenoriat

Atributii:
• Asigura implementarea programului de formare, mentorat si monitorizare a antreprenorilor care beneficiaza de finantare prin proiect
• Realizeaza studii, cercetari, materiale de informare
• Identifica cele mai bune surse si resurse de invatare in domeniul antreprenoriatului
• Asigura actualizarea platformei centrului de afaceri cu informatii curente, de interes pentru antreprenori
• Organizeaza evenimente pe teme legate de antreprenoriat in cadrul centrelor de afaceri
• Mentine legatura cu antreprenorii si asigura programarea acestora la sesiunile de mentorat
• Centralizeaza dosarele transmise de antreprenori si intocmeste dosarul de decontare a cheltuielilor de minimis.
• Contribui la elaborarea publicatiilor pe teme antreprenoriale.

Candidatul ideal:
• Pasiune pentru antreprenoriat
• Abilitati de gestionare a unor platforme on line (cu ajutorul colaboratorilor)
• Capacitate de planificare si raportare
• Abilitati de comunicare intr-un mod clar si eficient
• Initiativa de implicare in orice aspect necesita atentie
• Putere de adaptare in cazul situatiilor neprevazute
• Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;
• Atentie la detalii
• Capacitatea de sintetizare a informatiilor din mediul online in interesul indeplinirii atributiilor
• Experiență în utilizarea unor tool-uri de management de proiect, task management, raportare, arhivare în cloud etc.

Expert formare antreprenoriala 

Atribuții:
• Recruteaza formatorii si stabileste criterii de calitate si indicatori de performanta pentru acestia
• Coordoneaza dezvoltarea suportului si materialelor de curs si transpunerea acestora in materiale ce pot fi utilizate in cadrul platformei de e-learning si in cadrul campaniei de promovare
• Organizeaza train the trainers
• Organizeaza grupele de formare
• Colecteaza si analizeaza feedbackul participantilor
• Realizeaza evaluarea de parcurs si transmite propuneri de imbunatatire
• Participa la realizare evaluarii finale
• Verifica documentele de participare la curs si modul in care formatorii asigura toate etapele formarii

 

Candidatul ideal:

  • Abilități de coordonare și leadership
  • Bun cunoscator am mediului antreprenroial
  • Experienta de formator și experienta in design de programe de formare
  • Verifica documentele de participare la curs si modul in care formatorii asigura toate etapele formarii
  • Capacitate de planificare
  • Abilitati de comunicare intr-un mod clar si eficient
  • Abilitati organizatorice

Expert operațional 

Atribuții:

  • Monitorizează activitatea experților și asigură transmiterea rapoartelor de activitate către beneficiar;
  • Colecteaza documentele realizate de catre expertii implicati in proiect si intocmeste dosarele tehnice
  • Elaboreaza acte aditionale și notificari pentru modificarea contractului de finanțare
  • Participă la realizarea rapoartelor tehnico-financiare şi a raportului final al proiectului.
  • Răspunde solicitărilor beneficiarului, partenerilor și altor organisme abilitate, referitor la implementarea proiectului
  • Participă la şedinţele de management şi asigura pregătirea adecvată a acestora;
  • Participă la realizarea calendarului de implementare al proiectului;
  • Asigură respectarea tuturor regulilor şi formalităţilor legate de gestionarea proiectelor finanţate din fonduri structurale în toate activităţile în care este implicat sau pe care le monitorizeaza;
  • Realizează situaţii/statistici pe proiect, cu ajutorul datelor de la experţii partenerilor din proiect;

Candidatul ideal are:

  • Atentie la detalii
  • Abilitati de comunicare intr-un mod clar si eficient
  • Initiativa de implicare in orice aspect necesita atentie
  • Putere de adaptare in cazul situatiilor neprevazute
  • Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;
  • Experiență în utilizarea unor tool-uri de management de proiect, task management, raportare, arhivare în cloud etc.

Asteptam aplicatiile persoanelor interesate la adresa cariere@loopoperations.ro  pana la data de 15 ianuarie 2018



« Inapoi